[Renaliste] PBR temoin de Jehovah

BREVET Emmanuel e.brevet at ch-rodez.fr
Lun 27 Sep 15:50:14 CEST 2021

Bonjour,
Je crois qu'il fut un temps où l'on envisageait les biopsies par voie endovasculaire pour les patients à risque de saignement avec la possibilité d'un recours à la transfusion, difficile ici compte tenu de l'expression religieuse ?
Cela existe-t-il encore ?

Cordialement

Dr Emmanuel BREVET
Service d'Information Médicale
Centre Hospitalier de RODEZ

MRIM du GHT du Rouergue

Tel : 05 65 55 27 31
courriel : e.brevet at ch-rodez.fr

This message is intended solely for the designated recipient(s). It may contain confidential or proprietary information and may be subject to attorney-client privilege or other confidentiality protections. If you are not a designated recipient you may not review, copy or distribute this message. If you receive this in error, please notify the sender by reply e-mail and delete this message. Thank you.